Rutinekørsel

Ballerup C Køreskole tilbyder rutinekørsel til dig, som ønsker at genopfriske færdselsregler og kørerutiner.

Rutinekørsel

Kom sikkert tilbage på vejene

Har du et ønske om at genopfriske landevejenes regler og skiltenes betydning når du sidder bag rattet, eller ønsker du blot at blive en endnu bedre og mere opdateret bilist?

Ballerup C Køreskole tilbyder rutinekørsel til dig som:

• Er utryg ved at sætte dig bag rattet
  • Ikke har kørt i en længere periode
  • Gerne vil opdateres på de nyeste færdselsregler

Det kan være at du har været involveret i en ulykke, der har forårsaget utryghed bag rattet, eller blot er i tvivl om betydningen af de mange vejskilte og lysreguleringer, og dermed gerne vil opdateres.

Vi sørger for at sende dig sikkert tilbage på vejene igen. Kontakt os og hør mere om rutinekørsel og hvordan vi sikrer at netop du bliver en skarp bilist igen. Kontakt os på 92 90 1 2 3 4, på mail info@ballerupckoreskole.dk eller udfyld vores kontaktformular.

Skriv til os

Har du spørgsmål omkring kørekort eller til vores holdstarter?

Udfyld formularen her, og så vender vi retur hurtigst muligt med svar på dine spørgsmål.

Du er også meget velkommen til at ringe til os på 92 90 1 2 3 4

trustpilot-anmeldelse