Generhvervelse af kørekort

Har du fået frakendt retten til at færdes på vejene i en overgang, eller har du mistet kørekortet? Så kan Ballerup C Køreskole hurtigt og effektivt hjælpe med generhvervelse af kørekort.

Generhvervelse af kørekort

Kom gnidningsfrit igennem generhvervelsen

Har du bragt dig selv i den uheldige situation, hvor du har fået frakendt retten til at færdes på vejen og i trafikken? Så har vi løsningen for dig.

Vores køreskole har en central beliggenhed 100 meter overfor Ballerup Centeret og Ballerup Station. Skolen er derfor nem at komme til, og der er gode muligheder for at benytte sig af offentligt transport til og fra undervisning.

Typisk er det garvede og erfarne bilister, som af den ene eller anden årsag havner i situationer, hvor kørekortet bliver taget fra dem. Derfor ved vi at køreprøven typisk ikke vil skabe særlig stor problematik, da det ligger på rygraden at færdes i trafikken. Derfor har vi ikke så meget fokus på det praktiske angående at køre bil, men mere fokus på at blive en bedre bilist på alle parametre.

tag dit kørekort i ballerup

Få nye kompetencer i trafikken og kom de dårlige vaner til livs

Med mange års erfaring som kørelærer ved vi, at det ofte er nogle år siden, at teoribænken er blevet benyttet af elever som skal generhverve deres kørekort. Med vores grundige undervisning får du mulighed for at genopfriske dine evner som bilist, og samtidigt få nye kompetencer.

Der kan være mange årsager til at bilister får frataget kørekortet. Typisk har årene bag rattet sat sit præg på de fleste bilisters kørsel. Da man både føler sig sikker, og føler en vis kontrol over bilen. Det er hvad kørelærere kalder for dårlige vaner bag rattet. Herunder er der listet et par eksempler på dårlige kørselsvaner, som du med fordel kan reflektere over.

• Kørsel i påvirket tilstand
  • Kører for hurtigt/langsomt
  • Distraktioner under kørsel
  • Kørsel med mobil bag rattet