Kørekort i Ballerup

Ballerup C Køreskole vægter professionel og grundig undervisning i øjenhøjde højere end noget andet.

Kørekort i Ballerup

Førstegangserhverver til kørekort

Ønsker du at starte på dine første lektioner til kørekorts undervisningen hurtigst muligt – så er du havnet det rette sted.

Vi tager ansvar for at opstille de bedste undervisningsforhold for den enkelte elev. Dertil medfølger en bred erfaring som der selvfølgelig bliver gjort brug af. Men da vi har med mennesker at gøre, kan man ikke altid undervise efter en bestemt skabelon, og derfor gør vi meget for at møde eleverne i øjenhøjde.

Når du starter et undervisningsforløb hos Ballerup C Køreskole, kan du regne med at få professionel undervisning af en erfaren kørelærer. Vores kørelærer har egenskaberne og kompetencerne til at tage højde for netop dine behov.

Gratis teoritime

Book tid til en gratis og uforpligtende teoritime (Teori 1). Her kan du møde din kørelærer, besøge skolen og helt uforpligtende se, om kørekort hos Ballerup C Køreskole er noget for dig. Hvis du ønsker at fortsætte undervisningen tilmelder du dig blot forløbet efterfølgende.

Tilmeld dig din første gratis teoritime direkte via vores holdstart. Vælg den holdstart der passer dig bedst, og deltag helt gratis.

Betal over 3 rater

Med vores ratebetaling kan du opdele prisen på dit kørekort i 3 lige store rater. Lovpakken til dit kørekort betales over 3 gange og koster KUN et gebyr på kr. 800,-

Lovpakke pris

• Kørekort bil
  • 16 lektioner på vej á 475,-

Kom med i biografen

Alle elever der består teoriprøven første gang* får biografbillet inkl. forplejning.

*Max. 2 fejl

Til dig som er ikke er fyldt 18 år

Vil du gerne være et skridt foran vennerne, og være køreklar når du fylder 18 år, og dermed er myndig til kørsel uden ledsager? Det er noget vi som køreskole med garanti kan hjælpe dig med. Der er mange ting at holde styr på i forbindelse med erhvervelse af kørekort. Herunder kan du med fordel tilgå en liste, som afklarer hvad du skal være opmærksom på, inden undervisningen:

• Underskrevet samtykkeerklæring af begge forældre. Download her
  • Underskrevet samtykkeerklæring af Handelsbetingelser. Download her
  • Betaling af lektioner skal være fra en myndig person
  • Ledsagerblanket ved kørsel efter beståede prøver. Download her

God planlægning er altafgørende for, at det er hurtigt og overskueligt at tage kørekort. Derfor har vi fokus på god kommunikation når du tager dit kørekort.

Tag første skridt mod dit kørekort her

Har du spørgsmål angående vores forløb? Ring til os på telefon 92 90 1 2 3 4, hvor vi med sikkerhed kan besvare alle dine spørgsmål. Skriftlige henvendelser skal sendes via kontaktformularen på siden, eller til e-mailen info@ballerupckoreskole.dk og vil blive håndteret hurtigst muligt.