Køreskole nær Herlev

Er du på udkig efter en køreskole nær Herlev med dygtige undervisere og et behageligt læringsmiljø?

Køreskole nær Herlev – Fokus på læringsmiljø og elever

Hvad end det gælder kørekort til bil eller motorcykel, står vi hos Ballerup C Køreskole klar til at tage dig fra ny bag rattet, til en kompetent og sikker bilist.

På vores køreskole nær Herlev tager vi os tid til at kredse om den enkelte elevs ønsker og behov, samt gør os umage for at opretholde et undervisningstempo der er tilpasset dig. Du vil altid blive mødt af en imødekommende kørelærer med mange års erfaring samt overskuddet til at lære dig de nødvendige, køremæssige færdigheder.

Din køreskole nær Herlev

Vi har som køreskole et stort fokus på at uddanne dygtige bilister, som føler sig trygge i trafikken og som derudover husker tilbage på deres undervisningsforløb med et smil. Dette opnår vi gennem et tårnhøjt, fagligt niveau samt en ægte passion for at undervise.

Er du på udkig efter en køreskole i Herlev? Vi er beliggende centralt i Ballerup og er derfor et oplagt valg, når du skal tage dit kørekort.

Høj beståelsesprocent

Erfarne kørelærer

Ingen skjulte gebyrer

Gratis introtime

Gratis introtime hver tirsdag og lørdag

Du vil som potentiel elev derudover altid have mulighed for at tage en gratis og uforpligtende introtime, som giver dig mulighed for at se skolen samt møde din kommende kørelærer. Vi ønsker at være dit foretrukne valg når du søger en køreskole nær Herlev.

Ønsker du at booke din gratis introtime? Få et overblik over, hvornår vi har holdstart her og vælg den tid der passer dig bedst. Tilmelding til intromøde bedes sendes pr. email info@ballerupckoreskole.dk

Din køreskole nær Herlev

• 16 lektioner på vej á 475,

• Teori (Ubegrænset i et år)
  • 13 lektioner på vej a’ 500
  • Lukket øvelsesplads (4 lektioner a’ 45 min.)
  • Køreteknisk anlæg (KTA) (5 lektioner a’ 45 min.)
  • Værdi:
  • Rabat ved køb af MC-lovpakke
  • Lån af tøj og udstyr

Tag dit kørekort på en køreskole nær Herlev

Bor du i nærheden af Herlev, kan det være en fordel at vælge en køreskole nær Herlev, når du skal tage kørekort. På den måde kan du spare tid på transport frem og tilbage fra skolen, når det drejer sig om teoriundervisning.

Dette foregår i Ballerup blot 2 minutter til fod fra Ballerup st. Tager du fra Herlev st til køreskolen vil det derfor blot tage 7 minutter med toget.

Hos Ballerup C Køreskole er det både muligt at tage kørekort til automatgear, manuelt gear og motorcykel. Vi tilbyder også hjælp til generhvervelse af kørekort, som du kan læse mere om her.

Køreskole nær Herlev med dygtige undervisere

Vælger du vores køreskole nær Herlev, tilbyder vi et forløb med kvalitetsundervisning hos vores dygtige undervisere, som er i øjenhøjde med eleverne. Hos os er det vigtigt, at eleverne føler sig trygge ved at køre og forberedte til deres prøver.

Det er derfor ikke målet at de skal skynde sig igennem forløbet, men at de ender med at få et så gnidningsfrit forløb som muligt

Vores undervisere er tålmodige og top trænet i at gøre dig til en dygtig bilist. Vi ved, at det kræver tid og mod for at blive en dygtig bilist, og dette er der plads til hos os.

Vi ser alt for mange tilfælde andre steder, hvor kørelærer er alt for optaget af at eleverne skal hurtigt igennem et forløb, og dette resulterer ofte i dyre ekstra timer og gebyrer i forbindelse med nye køreprøver.

Vores teoritimer foregår på vores adresse i Ballerup, som blot ligger 7 minutters togkørsel fra Herlev st. Har du lyst til at vide mere om vores undervisning og møde vores undervisere, kan du tage forbi til et gratis infomøde hver tirsdag og lørdag kl 17:00-18:00.

Hvor ligger der en køreskole nær Herlev?

Ballerup C Køreskole ligger blot 7 minutter med C toget fra Herlev st. Dertil er der kun 2 minutters gang til køreskolen fra Ballerup st.

Er der en køreskole nær Herlev til automatgear?

Ja, hos Ballerup C Køreskole kan du tage kørekort som udelukkende gælder til biler med automatgear.

Hvordan tilmelder jeg mig en køreskole nær Herlev?

På vores hjemmeside kan du tilmelde dig vores køreskole. Det er også muligt at kigge forbi vores køreskole hver tirsdag og lørdag kl. 17-18 for et gratis intromøde.

Hvad koster det at få kørekort?

Prisen på kørekort afhænger af om du tilkøber ekstra køretimer eller dumper nogle af dine prøver. Hos os er prisen for lovpakken 11.950,-.