Kørelærerne

Hvem er vi

Mød din kørelærer

Hos Ballerup C Køreskole ønsker vi at møde dig som elev i øjenhøjde og skabe de helt rette forventninger til dit kørekortforløb. Vores erfarne og dygtige kørelærere besidder den nødvendige tålmodighed og ekspertise til at vejlede dig på vejen mod dit kørekort.

Læs meget mere om vores kørelærer herunder. Du er altid velkommen til at kontakte os på på telefon 92 90 1 2 3 4 eller info@ballerupckoreskole.dk hvis du har spørgsmål eller ønsker at tilmelde dig vores næste hold.

Hussain

Jeg er en højt kvalificeret kørelærer, der er godkendt til at undervise i både bil- og motorcykelkørsel samt førstehjælp. At være en kørelærer er mere end bare et job for mig – det er min passion. Jeg finder stor glæde i at guide og uddanne mine elever i kunsten at beherske bil- og motorcykelkørsel.

Min højeste prioritet er at sikre, at mine elever udvikler sig til dygtige og sikre bil- og motorcykelførere. Jeg tror på, at en nøje afbalanceret tilgang til undervisning er afgørende. Det indebærer at være professionel, rolig og engageret i undervisningen, men samtidig skabe en positiv og lærerig atmosfære. Mange af mine elever beskriver mig som netop det: professionel i min tilgang, rolig i undervisningen og engageret i deres udvikling. Jeg er stolt af at kunne gøre undervisningen sjov og spændende, samtidig med at jeg sikrer, at mine elever lærer de nødvendige færdigheder.

Sikkerhed er kernen i min undervisning. Jeg stræber altid efter at skabe ansvarlige og kompetente bil- og motorcykelførere, der kan navigere sikkert på vejene. Uanset om du ønsker at opnå dit kørekort for en bil med manuelt gear eller en bil med automatgear, er jeg her for at hjælpe dig med at opnå dine mål. Jeg ser frem til at arbejde sammen med dig og hjælpe dig med at udvikle dine færdigheder som en dygtig og sikker fører på vejene. Sammen vil vi sikre, at du er godt rustet til alle kørselsudfordringer, der måtte komme din vej.

Jeg kører i Golf 8 manuelt gear og Mitsubishi Space Star automatgear.

Bekim

Mød Bekim, din passionerede og altid smilende kørelærer. Med Bekim som din kørelærer får du ikke kun en fantastisk køreoplevelse, men også en ekstra dosis glæde og positiv energi. jeg er uddannet under de nyeste og skarpe krav til kørelærere, hvilket garanterer, at min faglige kompetencer er topaktuelle og i særklasse.

Med mig som din kørelærer, vil du opleve en undervisning, der er både sjov og professionel. Jeg vil skaber en tryg og motiverende atmosfære, der hjælper dig med at føle dig selvsikker bag rattet. jeg er dedikeret til at hjælpe dig med at mestre kunsten at køre, samtidig med at jeg sørger for, at du har det sjovt undervejs.

Med min positive tilgang og ekspertise er du i gode hænder på vejen til at opnå dit kørekort.

Peter

Jeg er Peter Duedam, din erfarne kørelærer til kategori B (bil). Jeg trådte ind i verden som kørelærer i 2022, efter at have tilbragt imponerende 30 år som ansat hos SAS i Københavns Lufthavn. Jeg følte behovet for nye udfordringer og besluttede mig for at tage springet og uddanne mig som kørelærer, og jeg har ikke fortrudt det et eneste øjeblik.

I det seneste år har jeg haft fornøjelsen af at undervise hos Ballerup C køreskole, som jeg med stolthed kan sige, er byens bedste køreskole. Min undervisningsstil har en unik blanding af sjov og alvor. Jeg har fået feedback fra mine elever om, at de værdsætter min evne til at gøre læringen sjov, samtidig med at vi tager det seriøst, når det gælder.

Når du træner med mig, får du mulighed for at øve dig i en BMW 218 Gran Coupe med manuelt gear, en bil, der er kendt for sin komfort og køreegenskaber. Jeg er her for at hjælpe dig med at blive en sikker og ansvarlig bilist, og jeg ser frem til at dele min viden og erfaring med dig undervejs

Hasan

Jeg hedder Hasan. I september 2018 blev jeg uddannet som kørelærer til bil (kat. B) og efterfølgende til motorcykel (kat. A). Jeg er dedikeret til at undervise i både personbiler og motorcykler.

Mit primære fokus er at skabe et individuelt undervisningsforløb, hvor mine elever føler sig trygge og kan lære kørekunsten på en sikker, struktureret og effektiv måde. Jeg sætter stor pris på at dele min viden og erfaring med mine elever og at se dem udvikle sig til dygtige bilister.

Jeg forventer, at mine elever er seriøse og engagerede i deres indlæring, men der er altid plads til sjov og hygge undervejs.

Mine elever beskriver mig som rolig, venlig og seriøs. Min største glæde er at følge mine elever på deres køreuddannelsesrejse og se dem vokse som bilister.
Jeg kører i en hvid VW Golf 8 med manuelt gear, som er en ideel bil til at lære at køre. Jeg ser frem til at hjælpe dig med at opnå dine mål som kørekortselev