Kørekort med automatgear

Ballerup C Køreskole tilbyder kørekort med automatgear.

Kørekort med automatgear

Tag kørekort til bil med automatgear

Hos Ballerup C Køreskole er det muligt at tage kørekort med automatgear. Det kan gøre det nemmere at komme i mål med kørekortet, hvis du ikke samtidig skal fokusere på kobling og gearskifte.

Som nybegynder bag rettet er der meget at holde styr på. Nu kan du tage kørekort med automatgear i vores helt nye Mitsubishi Space Star, hvor du kører bil med én fod og begge hænder placeret på rattet.

Ballerup C Køreskole tilbyder kørekort med automatgear til dig som.

• Er utryg ved manuelt gear
  • Har behov for at koncentere dig om omgivelserne
  • Frygter at gå i stå

Regler for kørekort med automatgear

Vælger du at tage dit kørekort med automatgear skal du være opmærksom på, at der er tale om et kørekort kun til automatgear, og altså ikke må køres i biler med manuel gearstyring.Kørekortet får en særlig kode, og skulle du senere få lyst og/eller behov for at køre med manuelt gear, så skal kørekortet opgraderes. For at opgradere dit kørerkort er det eneste det kræver, at du aflægger en praktisk køreprøve i en bil med manuelt gear.

Du deltager på almindelige teorihold samme med alle andre elever. Den eneste forskel, når du vælger kørekort til bil med automatgear, gælder lektionerne på vejene. Disse foregår i vores Mitsubishi Space Star med automatgear.

Kontakt os og hør mere om kørsel med automatgear og hvordan vi sikrer at du er tryg igennem hele forløbet. Kontakt os på 92 90 1 2 3 4, på mail info@ballerupckoreskole.dk eller udfyld vores kontaktformular.

Tag kørekort med automatgear i sikre omgivelser

Ønsker du at tage et kørekort kun til automatgear, står vi hos Ballerup C Køreskole klar til at hjælpe dig. Vores kørelærere har mange års erfaring med at oplære elever, og du kan derfor se frem til et professionelt og sikkert forløb hos os.

Vi tager et skridt ad gangen, så du kan blive tryg ved bilens indstillinger og orientere dig ordentligt. Hos os ønsker vi først og fremmest at uddanne sikre bilister, der ved, hvordan man opfører sig på vejene, og som udviser respekt for sine omgivelser.

Vi tilbyder en omfattende uddannelse til at opnå kørekort med automatgear. Automatiserede biler og elbiler udgør i dag en stor del af markedet, og vi ønsker derfor at imødekomme behovene hos dem, der foretrækker disse.

Tag kørekort kun til automatgear hos os

Vælger du et kørekort med automatgear hos os, vil du komme igennem nødvendig undervisning og praktisk kørsel. Hos Ballerup C køreskole fokuserer vi på praktisk træning på vejene samt teoretisk undervisning, der dækker alle trafikregler, køreteknikker og køretøjsvedligeholdelse.

Vi ønsker at ruste vores elever med de nødvendige færdigheder og viden til at blive sikre og ansvarsfulde bilister. At tage kørekort med automatgear, hos os, indebærer derfor personlig opmærksomhed og individuel tilpasning af undervisningen efter elevens behov og færdigheder.

Vi er med dig hele vejen

At få sit kørekort til bil med automatgear kan være en lærerig, og til tider udfordrende, proces, hvorfor vores mål er at vejlede vores elever sikkert gennem processen for at sikre, at de er velforberedte og føler sig sikre på vejen.

Vores program er designet til at give eleverne en grundig forståelse af kørsel med automatgear samt sikkerheds- og lovmæssige aspekter. Vores erfarne instruktører er dedikerede til at guide eleverne gennem hver fase af uddannelsen og forberede dem til køreprøven.

Er du nervøs for at tage kørekort med automatgear, er du kommet til det rette sted. Vi har en både pædagogisk og rolig fremgangsmåde, hvor vi guider vores elever sikkert gennem de forskellige steps.

Du kan derfor forvente støtte og vejledning fra start til slut, og vi slipper dig først, når du står med et kørekort kun til automatgear i hånden. Ønsker du også at tage et kørekort til manuelt gear, kan vi være behjælpelige med dette.