Køreskole nær Skovlunde

På vores køreskole nær Skovlunde får du både køre- og teoritimer i højeste kvalitet. Vores mål er at dygtiggøre vores elever, så de får en sikker start og en tryg oplevelse ude på vejene.

Køreskole Skovlunde – Tag første skridt mod kørekortet

Vores køreskole nær Skovlunde tilbyder kørekort til bil samt generhvervelse af kørekort. Vi har en central beliggenhed blot 100 meter fra Ballerup St. Gennem vores kompetente undervisning og dygtige lærere, sørger vi for, at du går herfra som en dygtig bilist.

På vores køreskole nær Skovlunde er vores elever altid i fokus, og vores dygtige kørelærer sørger for at tage dig fra ny bag rattet til en stensikker bilist. Vi kombinerer mange års erfaring med et højt kompetenceniveau for at sikre et forløb, hvor der bliver taget højde for den enkelte elev.

Vores kørelærer gør en dyd ud af at være velforberedte samt opdaterede på den nyeste lovgivning, hvilket medfører, at du som elev vil opleve teori- og køretimer af højest kvalitet.

Vælg en køreskole tæt på Skovlunde

Udover at være en køreskole nær Skovlunde, har vi stor fokus på at uddanne dygtige bilister, som føler sig trygge samt har en god og sund adfærd i trafikken. Vi bestræber os på at møde vores elever i øjenhøjde, og tilrettelægge et undervisningsforløb, der giver mening for lige præcis dem.

Er du på udkig efter en køreskole i Skovlunde? Med adresse centralt i Ballerup er vi et oplagt valg, når du skal tage nyt kørekort.

Derudover tilbyder vi en gratis teoritime, hvor du som potentiel elev kan få et uforpligtende indblik hos os. Du har blandt andet mulighed for at se vores køreskole nær Skovlunde samt møde vores kørelærer. Hvis køreskolen er noget for dig, kan du efterfølgende tilmelde dig det videre forløb.

Du har mulighed for at tilmelde dig din gratis teoritime direkte fra via vores holdstart. Få et overblik over, hvornår vi har holdstart her og vælg den tid der passer dig bedst.

Eleven i førersædet

Høj faglig standard

Gennemskuelige priser uden skjulte gebyrer

En afstand der giver mening

Køreskole nær Skovlunde med fokus på kvalitet

Det er vigtigt for os både at sørge for en høj kvalitet i vores køretimer og teoritimer. Her er vores dygtige kørelærere tålmodige og trænet i at formidle relevant information, som er både forståeligt og nemt at huske.

Når du vælger vores køreskole nær Skovlunde, får du derfor et forløb, som fokuserer på kvalitet fremfor en billig pris.

Mange vælger køreskole ud fra den billigste pris, hvilket desværre ender i, at mange faktisk ender med at få et langt og dyrt forløb. Hvis ikke man får den rigtige undervisning, kan det nemlig medføre et behov for ekstra køretimer og gebyrer for dumpede prøver.

Vi ønsker i stedet at give kvalitetsundervisning, som bygger på, at vores elever får et forløb, der ikke blot handler om at få dem igennem hurtigt, men fokuserer på, at de føler sig godt uddannede og som dygtige bilister.

Køre- og teoritimer

Det kan godt virke overvældende med al den information, som man skal vide til teoriprøven, men på vores køreskole tager vi det skridt for skridt og sørger for, at alle kan følge med undervisning.

Mange oplever, at nervøsiteten også spiller en rolle til teori- og køreprøve, og her er det ekstra vigtigt, at eleverne føler sig trygge i, at de har styr på det, de skal vide, og at de er trygge ved at køre.

Sidder du tilbage med tvivl eller spørgsmål, så tøv ikke med at tage kontakt til os – så vil vi gøre vores bedste for at imødekomme dette. Du kan fange os på telefon 92 90 12 34 eller smide os en mail på info@ballerupckoreskole.dk. Alternativt kan du også udfylde kontaktformularen her på siden. Vi bestræber os på at vende tilbage så hurtigt som muligt.

• 16 lektioner på vej á 475,

• Teori (Ubegrænset i et år)
  • 13 lektioner på vej a’ 500
  • Lukket øvelsesplads (4 lektioner a’ 45 min.)
  • Køreteknisk anlæg (KTA) (5 lektioner a’ 45 min.)
  • Værdi:
  • Rabat ved køb af MC-lovpakke
  • Lån af tøj og udstyr

Hvor ligger der en køreskole i Skovlunde og omegn?
Der er mange forskellige køreskoler i Skovlunde og omegn. Vores køreskole ligger blot 3,5 km fra Skovlunde st, og er derfor et oplagt valg, hvis du bor i Skovlunde.

Hvordan kommer man til køreskolen fra Skovlunde?

Fra Skovlunde st tager det blot 5 minutter med toget, før du er fremme ved vores køreskole.

Hvor foregår teoritimerne?

På vores køreskole foregår teoritimerne på vores adresse: Centrumgaden 24, 1. sal. th, 2750 Ballerup.

Hvorfor vælge en køreskole nær Skovlunde?
Det kan være en god idé at vælge en køreskole, som ligger tæt på, hvor man bor, går i skole eller arbejder. På den måde kan man spare tid og penge på transport.