Særlig køreundervisning

Ved særlige frakendelser af kørekort, kan en del af dommen være at modtage særlig køreundervisning for at generhverve kørekortet.

Særlig køreundervisning

Særlig køreundervisning omfatter følgende

Det kan være svært at bevare overblikket når en betinget frakendelse af kørekort indtræder. Derfor kan du med fordel tilgå følgende liste, som forklarer nærmere, hvad en særlig køreundervisnings dom typisk indebærer:

• 8 teorilektioner på 45 minutter
  • 8 kørelektioner på 45 minutter
  • Praktiskprøve samt opvarmning før prøven.
  • Ingen tilknytning til specifikt hold.
køreskole centralt i ballerup

Dommen afgør undervisningen

Domme kan varierer i længden af kørselsforbud, hvor meget – og hvilken type undervisning der skal modtages ved generhvervelse, og meget mere. Derfor er det afgørende, at du er indforstået og har informeret Ballerup C Køreskole præcist, hvad din dom lyder på.

Spørgsmål besvares her

Tvivler du på om du er godkendt til at generhverve dit kørekort? Måske ved du ikke præcist om vi er den rette køreskole for dig? Uanset hvad du skulle være i tvivl om, så har vores flinke kørelærer med sikkerhed erfaringen og lysten til at vejlede dig, og dertil komme tvivlen til livs. Ring til køreskolen på telefon 92 90 1 2 3 4 eller send en mail til info@ballerupckoreskole.dk, så vender vi tilbage hurtigst muligt.